Drobečková navigace

Úvod > O areálu > Jak se k nám dostat

Jak se k nám dostat

Rádi bychom Vám řekli, že jsme již investovali mnoho financí do označení cesty k nám do areálu. Bohužel značení byla tak atraktivní, nebo lidská posedlost, hromadit zbytečnosti je tak naplňující, že nám značení málokdy zůstanou na svém místě. Proto se raději na cestu připravte, ještě než k nám vyrazíte.

GPS: 49.7188453N, 15.1964169E - již by Vás mělo bezpečně dovést přímo do areálu.

Pro ty, kteří stále ještě postaru dobývají místa vlastním důvtipem a orientací, máme malou nápovědu.

Exit 66 - dálnice D1 (Loket u Čechtic, Ledeč nad Sázavou)

Cesta z tohoto sjezdu je přímá, rychlá a jednoduchá. Proto doporučujeme spíše tuto variantu. U nás jste za 15 minut. Pokud jedete od Prahy, necháte McDonald´s po své pravé ruce jiným požitkářům, odbočíte doleva a podjedete dálnici. Pokud jedete ze směru od Brna, dálnice ani McDonald´s si nemusíte všímat a odbočíte doprava.

V obou případech krátce projíždíte vesnicí Brzotice a dalších 7 Km neodbočujete. Doporučujeme si zpomalit přes most vodní nádrž Švihov a s opatrností se pokochat.

Jakmile přijedete ke křižovatce ve tvaru Y, sjedete z hlavní silnice vedoucí do Ledče nad Sázavou a odbočíte doleva na vedlejší silnici, vedoucí do obce Nová ves u Dolních Kralovic. Pokud dojedete do Hněvkovic, jste daleko!

Projedete POMALU malebnou obcí, u zrcadla a posledního oranžového domu odbočíte doprava. Minete zahradnictví a za posledním domem vpravo už Vás okouzlí nádherný výhled na hraniční kopce Středočeského kraje a kraje Vysočina.

Po asfaltové silnici linoucí se mezi poli, dojedete k hranici lesa. Orientační bod je vysílač na levé straně a les všude před Vámi. Směrové cedule Garnataurus, Slunečné údolí a Svatba Vás povedou kopcem dolů až na křižovatku ve tvaru T. Zde se dáte doprava a od areálu jste již pouhých 200 metrů. Směrová cedule na kraji louky Vás navede do centrální části areálu, kde na Vás již budeme čekat.

Exit 56 - dálnice D1 (Zruč nad Sázavou)

Cesta z tohoto sjezdu je složitá, klikatá a komplikovaná. Můžete se lehce ztratit a cesta k nám trvá přibližně 20 minut.

Ze sjezdu odbočíte doprava a podjedete dálnici. Projedete obcí Soutice a za cca 3 km přijedete ke kruhovému objezdu, kde sjedete druhým výjezdem. Po necelých dalších 2 Km přijedete ke křižovatce ve tvaru T, kde odbočíte doprava směrem na Loket a pokračujete další 2 Km do obce Čejtice. Zde za autobusovou zastávkou odbočíte doleva směr na Milošovice, a po opravené silnici pokračujte další 1 Km do obce Kounice. Zde prosíme opatrně!!! Odbočit doprava!! Do obce nevjíždíte a pokud Vás cesta povede serpentýnami z kopce dolů do Vlastějovic, jste úplně špatně!

Po krátkých 2 km budete pokračovat po hlavní silnici na Ledeč nad Sázavou. Projedete lesem, těšně za cedulí „Vítá Vás kraj Vysočina“, vjedete do obce Nová Ves. V tomto směru obcí neprojíždíte, naopak sjeďte za prvním oranžovým domem u zrcadla doleva a již dále pokračujete mezi domy, jako v předešlé možnosti.

Pokud k nám chcete přijet vlakem, na Posázavský Pacifik přestoupíte ve Světlé nad Sázavou, nebo v Čerčanech. Vystoupíte z vlaku ve stanici Chřenovice. Pozor, zastávka je na znamení a je potřeba informovat průvodčího. Po vystoupení půjdete po asfaltové silnici až k zelené lávce. Po levé straně budete míjet domy, chaty a menší areály. Po pravé straně uvidíte loučky, koleje a les v kopci.

Jakmile budete přecházet koleje po asfaltové silnici, jste špatně a musíte se vydat na druhou stranu. Po překročení lávky pokračujte pořád po cestě, mírně do kopce mezi chaty. Zde již uvidíte zadní část areálu a jste nám nadosah. Pouze se vydejte cestou okolo lesíka a vstup do areálu budete mít napravo od cesty, kam Vás navedou naše cedule.

Pokud jste nadšení sportovci, můžete k nám přijet i na kole. Okolo areálu vede červená značka, která prověří, Vaše cyklistické dovednosti.

Ať už si k nám vyberete jakoukoliv variantu, přejeme Vám především šťastnou cestu a při nevítaném bloudění či zdržení mějte na paměti, že i Cesta, může být cíl.